A padel rohamosan növekvő világában kevés márka tudott olyan tartós és innovatív hírnevet kiharcolni magának, mint a NOX Padel. Barcelonából indulva a márka napjainkra, az ütős sportok világszinten elismert vezetőjévé vált. A NOX története a szenvedély, a kitartás és a kiválóság iránti fáradhatatlan törekvés egyedülálló elegye. Merüljünk el ebben az ikonikus márkában, feltárva a legfontosabb mérföldköveket, amelyek formálták az örökségét.

A NOX alapítása: Egy vízió gyökerei (2009)
A NOX Padelt 2009-ben alapították a Ballvé testvérek Barcelonában, egy olyan városban, amely gazdag sportörökséggel és egyre népszerűbb padelkultúrával rendelkezik. Céljuk az volt, hogy magas minőségű, innovatív felszereléseket hozzanak létre, amelyek segítik a játékosokat képességeik maximalizálásában. A JJ Ballvé Sports S.L. anyavállalat alatt működő NOX hamarosan kitűnt a piacról, különös figyelmet fordítva az ütők tervezésére.
Az első kollekció: Új játékos az ütők piacán (2009)
Még ugyanabban az évben a NOX bemutatta első padelütő-kollekcióját. Ez a kezdeti sorozat szerény, de ambiciózus volt, kiemelkedő minőségű karbonkeretekkel és innovatív gumimagokkal - olyan elemekkel, amelyek a márka védjegyévé váltak. A kollekció egyensúlyba hozta az erőt és a kontrollt, megnyerve a kezdő és profi játékosok bizalmát egyaránt.
![]() |
![]() |
Az első profi játékos: Miguel Lamperti (2009)
A NOX már a kezdetektől fogva felismerte, hogy az élvonalbeli játékosokkal való együttműködés kulcsfontosságú. 2009-ben, alapításának évében a márka leigazolta első profi sportolóját, az argentin padel legendát, Miguel Lampertit. Karizmatikus és dinamikus játéka azonnali hitelességet adott a fiatal márkának. 2010-ben megjelent az ML10 Pro Cup ütője is, amit ő is aktívan használt versenyei alatt, amely világszerte népszerűvé vált sokoldalúsága és tartóssága révén.
Videón: Miguel Lampert első Spanyolországi túrné győzelme már NOX padel ütővel.
Termék Paletta Bővítése (2009)
A NOX, hamar az ütők mellett, elkezdte a Padel Táskák, Padel Grip és Padel Ruházat gyártását is, sőt még a napszemüveg piacra is megpróbáltak betörni.
2 napszemüveg és egy egyedi 3 az 1ben cserélhető lencsés sportszemüveget is bemutattak, de pár évre rá elengedték ezt a piacot.
![]() |
![]() |
Cipők bevezetése (2010)
A NOX a 2010-es évek végén bővítette termékpalettáját, padel ruházattal férfiaknak, nőknek és gyerekeknek, illetve padelcipőkkel is, felismerve, hogy a lábbelik ugyanolyan fontosak, mint az ütők.
Ekkora az egyetlen termék amihez a NOX még nem nyúlt az a padel labda volt. A 2010-es cipő bemutató után, Jesús Ballvé, a NOX társtulajdonosa az nyilatkozta, hogy "a labdákkal járó marketing költség hatalmas, a csekély hozamú termékhez, így a kereteinket inkább a márkánk megerősítésére fókuszáljuk egyenlőre. Később amikor a brandünk meghatározó márka a padel piacon, újra gondoljuk a labdák hozzáadását a termékporfóliónkhoz."

Az első Padel Labdák (2013)
Ahogy igérte Jesús, a NOX 2013-ban belekezdett a padel labdák forgalmazásába és bemuatta a Stinger Pro labdáit.

A Stinger Pro padel labda videókampánya. Érdekes látni, hogy hány mai padel ikon volt a NOX csapat része. A videóban láthatjuk; Miguel Lampertit, Libe Arzanegui, Luis Escobar, Mariana Altmayer, Franco Stupaczuk, Ariana Sanchez, Chingotto, Julio Julianoti, Pieter Sjösten, Guillermo Vilafañe, Carmen Leon, Vanesa Alonso, John Chun & Jake Benzal.
Új logó, új arculat (2015)
Megszületik a ma ismert NOX logó!

Agustín Tapia csatlakozása: Egy új korszak kezdete (2017)
2017-ben a NOX egy újabb mérföldkőhöz érkezett, amikor szerződtette Agustín TAPIÁ-t, a mindössze 18éves, fiatal argentin tehetséget, akit a "Catamarca Mozartjának" is neveznek. Tapia technikai képességei és kreativitása tökéletesen illeszkedtek a NOX innovációs szellemiségéhez. Együttműködésük eredményeként született meg az AT10 Luxury Genius ütősorozat, amely 2020-ban debütált, és csúcstechnológiás karbon anyagokat, valamint csepp alakú formát alkalmazott. Tapia hatása túlmutatott az ütők tervezésén; cipők és ruházati termékek fejlesztésében is közreműködött, tovább erősítve a NOX modern identitását.

AZ AT10 Padel ütők megszületése (2018)
AT10 kódnév alatt 2018-ban két új ütő lett a NOX padel ütők családájának tagja. Mindkettőt az Argentin tehetségnek, Tapianak terveztek át Lampert ML10-es ütőjéből.

2018-as NOX AT10 GOLD padel ütő
Padel labdák: Az új PRO Titanum(2018)
2018 körül a NOX új labdát adott ki, melyek tartósságot és kiegyensúlyozott pattogást ígértek. Ez a lépés tovább erősítette a márka ökoszisztémáját, biztosítva, hogy a játékosok minden szükségletüket egyetlen megbízható márkától elégítsék ki.
Az AT10 cipő debütálása (kb. 2019)
2019 körül a márka piacra dobta az AT10 cipőt, amely stabilitásáról, tapadásáról és kényelméről volt híres. Agustín Tapia professzionális játékos segítségével az AT10 Lux modell továbbfejlesztésre került, és klinikailag tesztelt technológiával egészítették ki a sérülések kockázatának csökkentésére.
Testea Tanusítvány (2021)
A NOX története tele van izgalmas fejezetekkel. 2021-ben a márka az első padel vállalat lett, amely független laboratóriumi minősítést szerzett a Testea Padel által, amely a Valènciai Műszaki Egyetemhez kapcsolódik. Ez a tanúsítvány megerősítette a NOX elkötelezettségét a tartósság és teljesítmény iránt.
Horizontok bővítése: Strandtenisz ütők (kb. 2021)
A NOX ambíciója nem állt meg a padelnél. 2021 körül a márka belépett a strandtenisz világába is, egyre növekvő népszerűséget kihasználva Európában és Latin-Amerikában. Az ütőtervezésben szerzett tapasztalatait felhasználva a NOX könnyű és precíz ütőket alkotott, amelyeket olyan játékosok, mint Verónica Casadei is előszeretettel használnak.
Pickleball ütők: Az Atlanti-óceán átszelése (kb. 2023)
A NOX sosem elégedett meg a jelenlegi sikereivel, így 2023-ban belépett a pickleball piacra is, reagálva a sport robbanásszerű növekedésére Észak-Amerikában és világszerte. A NOX által tervezett pickleball ütők - beleértve a Luxury és Pro sorozatokat - ugyanazzal a részletességgel és precizitással készültek, mint padel felszereléseik.
GPF Partners beruházás (2024)
A GPF Partners befektető vállalat, többség tulajdont szerzett a NOX Padel márkában, a NOX reméli, hogy ez új lehetőségeket nyit a márka globális sikerében. has become a shareholder of NOX. An alliance that will undoubtedly serve to further boost the growth and positioning of the brand globally.
Jesús Ballvé megtartja vezetői pozícióját, így biztosítva, hogy a márka hű marad a játékosaihoz.
Az új NERBO padel labda (2025)
A NOX ismét új padel labdát dob a piacra, ami FIP tanúsítvánnyal lesz ellátva, így alkalmas bármelyik FIP versenyen a használata.
Egy szenvedéllyel és precizitással épített márka
A NOX Padel 2009-es alapításától kezdve a padel, strandtenisz és pickleball egyik meghatározó szereplőjévé vált, mindig hű maradva mottójához: "Makes You Improve". Barcelonai központjából a cég vezetése továbbra is családi kézben marad, miközben globális hatást gyakorol. Olyan sztárokkal való együttműködése, mint Lamperti, Tapia és Aranzazu Osoro, valamint folyamatos innovációs törekvései biztosítják, hogy a NOX továbbra is vezető szerepet töltsön be az ütős sportok világában.
A fentiek csak töredéke annak, amit a NOX valójában letett az asztalra az évek során, nem beszéltünk az újabbnál, újabb innovációikról ütőiken és egyéb termékeiken, új technológiáikról, se a temérdek mennyiségű padel díjról amit megnyertek.
Egy biztos, ha megbízható padel ütőt, cipőt vagy egyéb padel terméket keresel, akkor a NOX egy tuti választás, nekünk eddig mindig bejött. :)